Ceturtdiena, 19. Septembris, 2019
Verners, Muntis
iPhone Android Mob
TwitterFoursquareDraugiemFacebookFlickrVimeo
Viesnīcu preces
Pirtis un atpūta    Pirtis un atpūta    Pirtis un atpūta    Pirtis un atpūta
 
 
 
 

» Ziņas

Ārvalstīs sāks Rīgas popularizēšanas ziemas kampaņu

23.11.2009

No šodienas septiņās valstīs plānots īstenot Latvijas galvaspilsētas popularizēšanas un tūrisma veicināšanas ziemas kampaņu ar vienotu zīmolu - "Live Rīga" - un stāstu par Rīgu kā Ziemassvētku eglītes tradīcijas dzimšanas vietu.

No šodienas septiņās valstīs plānots īstenot Latvijas galvaspilsētas popularizēšanas un tūrisma veicināšanas ziemas kampaņu ar vienotu zīmolu - "Live Rīga" - un stāstu par Rīgu kā Ziemassvētku eglītes tradīcijas dzimšanas vietu.

Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB) ar šo kampaņu uz Rīgu aicinās potenciālos ceļotājus no Igaunijas, Krievijas, Lietuvas, Norvēģijas, Somijas, Vācijas un Zviedrijas. Rīga tiks pozicionēta kā pilsēta, ko ir viegli sasniegt, bet emocionāli grūti atstāt.

 

Kampaņas sauklis ārvalstu tirgos ir "Easy to go. Hard to leave". Kā vizuāls kampaņas motīvs izvēlēta cilvēka sirds, kas aizkavējusies Rīgā pēc tam, kad tās saimnieks jau devies mājup.

Rīgas reklamēšanas ziemas kampaņa tiks papildināta ar stāstu par Rīgu kā vēsturisko Ziemassvētku eglītes tradīcijas dzimšanas vietu pirms 499 gadiem, iepriekš, iepazīstinot ar "Live Rīga" ziemas kampaņu ārvalstīs, informēja Rīgas vicemērs Ainārs Šlesers (LPP/LC) un RTAB valdes priekšsēdētājs, Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" prezidents Bertolts Fliks.

 

"Ziemassvētku eglītes stāsts ir pat senāks nekā stāsts par Santa Klausu, kuru 19.gadsimta sākumā izdomāja kāda reklāmas aģentūra Amerikā, un vēlāk kāds vēl gudrāks cilvēks izdomāja, ka Santa Klauss ir nācis no Somijas. Tomēr līdz šim pietiekami nav ticis popularizēts fakts, ka pirmā Ziemassvētku eglīte tika uzstādīta Rīgā 1510.gadā," iepriekš stāstīja Fliks.

Paredzēts, ka, sākot no šodienas, ziemas reklāmas kampaņas aktīvā fāze turpināsies piecas nedēļas.

"Live Rīga" kampaņā visos tirgos tiks izmantots vienots risinājums tūristu uzrunāšanai.

 

"Rīgas tūrisma izaugsme ir viena no ļoti nedaudzām cerībām Latvijas atdzimšanai. Laika mums atlicis maz, jo tūrisma industrija patlaban ir uz bankrota robežas. Tāpēc vajadzīga ļoti ātra un izcili mērķtiecīga rīcība tūristu piesaistei. Domāju, ka mūsu izvēlētie simboli - Rīgā palikusī sirds un stāsts par Ziemassvētku eglītes tradīcijas aizsākumu tieši Rīgā - ir pietiekami jaudīgi un labi konvertējami gan Rietumu, gan Austrumu tirgos," iepriekš sacīja Fliks.

 

RTAB dibinātāji ir Rīgas dome, aviosabiedrība "airBaltic", Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija.

 

RTAB nodarbosies ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.

 

Nodibinājums kā savas darbības un radītā Rīgas zīmola vadmotīvu izvirzījis principu "Labi rīdziniekam - labi tūristam".

 

RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem partneriem - katram 10%.

 

Nodibinājuma pārvaldes institūcija ir valde, kurā ir Fliks, bijusī SIA "Reho" valdes priekšsēdētāja Vita Jermoloviča (LPP/LC) un no apvienības "Saskaņas centrs" saraksta Rīgas domē ievēlētais deputāts Maksims Tolstojs. RTAB administrācijas izmaksas nepārsniegšot 5% no kopējā budžeta, sola tā izveidotāji.



 


 

Komentārs par rakstu: Ārvalstīs sāks Rīgas popularizēšanas ziemas kampaņu

Vārds, uzvārds 

Komentārs 


Drošības kods 

Aptauja

Nepareizi ievadīts lietotāja vārds vai parole!